Du är som en perfekt dröm
som jag inte vill vakna ur
för du är den som
får mig att vilja längta efter mer

Så vaknar jag
och känner en ensamhet
och du anar inte
hur mycket jag saknar dig
när drömmen är över
och kvar finns jag
ensam, när du inte längre finns

Det känns som att du låg där
tätt bredvid intill mig
känner dina andetag
när vi låg där, hand i hand
Vad kunde jag ha gjort
för kunna få behålla dig
Hur kunde det bli så fel
vad kunde vi ha gjort
för att det skulle kunna bli rätt?
För jag vill inte säga farväl
till den älskade drömmen
för jag vill ha dig kvar
där nära mig, vid min sida
Jag vill inte ta farväl
jag vill säga "vi ses snart igen"
För vi ska kunna gå på små stigar
som snart möts samman
Jag vill veta slutet av drömmen
om vi sitter där bredvid
på häst och vagn
på väg till vårt bröllop
Jag vill veta om det blir
du och jag tillsammans
Hur slutar drömmen egentligen?
Blir det någonsin du och jag?
Blir det "ja, ja, ja"
eller blir det något annat
Blir det någonsin vi två,
vet du hur drömmen slutar,
vill du göra mig lycklig?
Kommer alltid att älska dej!♥
/ clara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu