Var tvungen

Ello gullisar!:)
Är hemma idag för att jag ska vara hemma och jobba med mina restar idag. Har bestämt att jag ska verkligen ta tag i skolan nu, jag vet att kanske sent och göra det nu men jag kanske har en chans om jag verkligen försöker eller? 
Så jag ska vara hemma och plugga på vardagarna och sen på helgerna träffa mina girls och så men kommer vara sjukt stressigt för har ju sjukt många rester och lärarna bara klagar på allt man gör i skolan, det har dom gjort i 3 år nu, jag har svårt i skolan och har liksom kollat upp vad de är och dom har hittat vare var och sakt till lärarna hur dom ska göra för det ska bli lättare och så för mig. Men dom skiter i det och när man bara fått hört skit i 3 år av att typ inget är bra och att jag är dum i huvudet osv så har man tappat lusten för skolan helt.. 
Har många gånger tänkt och hoppa av skolan men mamma har liksom sakt att det är viktigt om man vill ha ett jobb och så... 
Men på alle så är det tydligen okej att lärarna kränker elever och behandlar dom olika, liksom dom som har svårt är duma i huvudet och dom ska behandlas som skiit och det är dom som liksom ska kränkas ner förstår ni ?

Alla har svårt med något och det är normalt att ha svårt i visa saker eller? 

Liksom vi har varit på möten om allt de där och rektorn och så men inget hat hjälp:@

Åhh blir så arg och trött på de men nu ska jag skita i allt och försöka klara min betyg i skolan.

Var tvungen att skriva av mig lite, men ska äta lite nu och plugga lite ! 

/Clara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu