Mini söndag.

Det är Tisdag idag men det känns som Söndag så det får kallas "minisöndag". Jag har i alla fall bara slappat idag för att jag är så jävla seg. Dagen började med att jag vaknade hemma hos Clara ihop med henne, Olivia och Linn. Det dröjde inte länge innan vi klädde om och gick neråt för att köpa godis, läsk och annat skit. Men vi satt i alla fall på en gräsplätt vid Willys i solen och snackade lite. Sen kom Hanna men hon drog ganska så fort, lika så Olivia. Senare kom bror min och hämtade mig, sen dess har jag bara ätit lite, kollat BB och sovit.
Men nu tänkte jag ta mig i kragen och blogga lite så ja, här har ni min minisöndag. :)


//angelika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu