Hej godingar!:*

Förlåt om jag inte har bloggat på länge men det har varit så mycket nu på sista tiden, iallafall idag har jag och angelika varit linköping som redan berättat, trevligt !:)
Var hemma typ 7 och lekte med saga ( en av mina syskons barn) som är ett år och sen har jag fakriskt bara tagit det lungt ikväll har inte orkat gå ut efter idag, men nu ska jag lägga mig försöka sova till en film!:)

Imorgon ska jag in till stan igen, men jag bloggar mer imorgon och tänkte även slänga upp lite bilder med ! 

Ha så bra pözz!


(jag och saga)

//Clara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu