Göteborg.

Tänkte bara skriva lite om Göteborg, angående Liseberg. Det är såhär att VARJE gång jag är där så regnar det, fyfan vad surt.. & det börjar alltid i mitten av dagen eller ett tag innan man ska åka hem så att man får frysa sönder på vägen hem.


2009 när jag var där med Natalie så vräkte det ner, man såg typ inget på vägen hem i bilen. Men det värsta var när jag hade åkt Flumride och fick typ allt vatten över mig och sen när jag hade torkat så hände det något i Balder så att det blå tåget inte kom iväg så det röda tåget fick vänta innan det kunde åka in & gissa vad? JO, det började ju såklart spöregna så att jag blev genomsur igen..
2011 Första gången när jag var där med skolan så började det också såklart att regna så att jag fick sitta blöt på bussen hem, Jag frös typ som en isbit i frysen eller något..
Andra gången när jag var där med Natalie, Jenniefer och Felix så regnade det också, dock bara lite duggregn men ändå..-.-
& gissa vad, sist men inte minst .. det är ju såklart att det ska regna på Lördag också..:

Så på lördag tänker jag packa med ombyteskläder, filt och allt som jag kan komma på, det får bli mycket packning på bussen men jag tänker inte frysa ännu en gång på bägen hem!
//Angelika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu