Angelika here!

HEY! :D
Det var ett tag sen igen men jag eller aa vi har jaft det fullt upp de senaste dagarna så vi har helt enkelt inte hunnit blogga men det ska ändras.
Jag och Clara var i alla fall i Linköping idag och struttade omkring lite gran. Vi började på Ikano och drog oss sedan vidar mot Gränden och hem till Claras syster en sväng.
Det var inte mycket kläder alls som lockade idag så det blev bara en tröja och den visar jag senare eller imorgon(y
Nu ska jag titta vidare på "Irene Huss" och sen BB.
Kram på er gullegrisar//Angelika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu