Bekännelser.

jag har världens största fobi för spindlar. IUH!
lussekatter smakar skit, mår liksom illa av bara doften & det verkar ju folk tycka vara väldigt roligt-.-
jag är faktiskt rädd för mörker ibland, beroende på vart och när.
jag har svårt att betämma mig för bloggnamn/bloggportal.(kanske byter blogg igen om Clara inte vill längre på den här)
jag har väldigt svårt att komma igång med saker men när jag väl gör det så blir det super(y
jag vill faktiskt ha en pojkvän även om jag gillar singel livet.
jag vet inte varför, men jag har börjat ogilla pizza :/
gah, vad jag älskar att åka bil, speciellt när det är mörkt.
skulle vilja ha nya kläder..
det går inte vara utan min mobil.
hatar folk som tror att dom är något-.-
JAG HATAR när folk är sega på att svara -.-
jag är ofta envis om inget går som jag vill.





//ANGELIKA



Kommentarer
Postat av: MINNA HAGELIN

Åh, det är så kul att läsa bekännelser, haha :')

Svar: Haha, ja ellerhur xd
uuhmastarna.blogg.se

2012-06-26 @ 21:35:31
URL: http://minnahagelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu