Slapp dag !

Hejj, är sjukt trött så orkar ingeligen inte blogga men vaknade klockan sju i morse och var as pigg, det händer inte ofta, så kollade på film till ungefär halv 9 sen fixade mig och fick till skolan och det vart jääätte mycket plugg (noot)
för typ jag och angelika prata om hur vi skulle fixa med våran blogg och så det var en ganska slapp daag! 
Men iaf jag har varit med olivia hela dagen hihiih, vi var neråt och köpte lite glass och prata lite med folk och sen fick vi skjus av bebu hem så jag och olivia satt på balkongen och drack liite kaffe och snacke liite skit och åt liite pizza. mumms(A)
Men ska glo på Rena Rama Rolf och Big brother och sen blir det att sova tidigt ikväll är så sjukt trööött:S 

Tycker att ni ska ge tips om vad ni vill att jag och angelika ska skriva om och så och vi tänkte även ha tävling häär om finaste blogg! :)



Bloggar mer imorgon puss på er:* / Clariity!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu