Min helg!


Ska börja med att förklara min dåliga updatering, men jag har inte haft tid, här får ni i alla fall lite information från min underbara helg! :D
Fredag - Jag tänkte ha hemma kväll med mina flickor först men det blev inte så. Jag drog istället ut med älskling och massa andra. Det läskiga var att jag var ensam tjej ... :( Men det gick bra ändå! Först så ville Jonathan sova hos mig men jag hade ingen lust med det så vi hamnade istället hemma hos Elin och sov över där.

Lördag - Vaknade upp hos Elin och snackade lite med henne & Jonathan. Sen kom Angelika för att vi skulle hem till min syster och hämta pengar för att sedan dra neråt för att fixa lite things!:D
Efter det så drog vi hem till mig och dunkade musik + åt lite. Senare kom Hanna så umgicks jag lite med dom. Efter någora timmar så drog dom hem för att fixa till kvällen. Runt 9 drog jag hem till Hanna där det var massa partsugna vänner. Senare drog vi till Hiwa och partajade lite, Vi hade i alla fall fett kul & Angelika + Jonathan sov över hos mig.


Söndag - Jonathan drog hem tidigt och jag/Angelika har bara legat i sängen och slöat typ (a
Hon var väl här till fyra sen blev hon hämtad av sin mamma. Så då passade jag på att sova lite och grejor. Ikväll är jag ute med älskling och vet inte när jag kommer hem! :D
Imorgon är det valborg och det blir så klart partaj med mina små partypinglor! Blir först grillning och chilldricka hemma hos Olivia och sedan vidare ut mot majbrasa och grejor.

//CLAAARIIIITYYYY
Nu har ni alla fall fått en liten uppdatering av mig, men vi hörs imorgon! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu