Halloj

Igår så åkte jag Hanna Emelie hem till Linn, åt lite tårta som Linn hade gjort till angelika:) mumsig!
Sen så satt vi bara och prata som vi brukar göra mycket skratt som vanligt! hihih
Ungefär vid nio halv tio så kom olivia och anton och hämtade upp mig och hanna så vi åkte ner till åtvd igen och jag var med olivia hos timmy och tog lite lungt och prata och sen följde jag olivia till bussen ungefär vid halv ett och möte hanna och prata lite och så vart de helt kaos för det vart bråk med massa igår...
Orkar inte med sånt var redan nere så jag gick hem och sov istället..

Och nu har jag vart ute i solen en stund och solat med mamma, sjuukt gött väder!
Men ska äta snart och sen ut och gå en sväng!

Och idag är det en speciell dag för ANGELIKA (pulliiity) fyller 16 ÅR GRATTIS till henne :)

Men skriver mera ikväll, ha en underbar dag för det ska jag ha !!

// Claara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu