10 saker om mig när jag var liten.

* Jag älskade att sitta i bilen när mina föräldrar tvättade bilen i en såndär "maskin" på macken.
* Jag hade en härlig fantasi.
* Jag brukade bygga hus i snön på vintern med mina vänner.
* Jag var väldigt ensam av mig ibland.
* Morfar var min bästa vän..
* och jag gjorde en låt om honom. (ingen seriös och jag sjöng samma sak hela tiden).
* Jag "lekte" oftare med min bror och hans kompis än med mina egna (a
* Jag var inte så förtjust i barbies som typ alla andra var.
* Jag förstörde min dockvagn genom att åka i den ner för en lång backe.
* Jag brydde mig inte så mycet om vad jag hade på mig.

Titta titta, jag var blond en gång i tiden!;)
Dock är bilden från 2008 kanske och då passar inte riktigt texten ocan in för då var jag yngre!:)
//angelika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu