Yiiiiiih!!

Heej, Idag var jag hemma från skolan är ''sjuk'' eller aa var trött, så idag har jag typ sovit hela dagen och hjälpt mamma och jörgen med att flytta ut alla saker från huset och sen fixat med rummet, har ÄNTLIGEN fått dubbelsäng som jag har tjatat efter snart ett år kanske hihihi :)
Så var linn och emelie här en stund så vi satt och snacka lite. 
Men tror jag ska till skolan imorgon om jag orkar för det är ju faktiskt fredag imorgon(A)

Så nu ska jag ta ett bad och sen lägga mig i min mysiga säng och kolla på någon bra film! (Y)

// Clara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu