Seeeg!

Ello tänkte bara berätta lite om igår, vi skulle bara chilldricka lite men det blev inte så som vanligt.
men aja vi var först hemma hos hanna och lyssnade på musik tog en drink och lite viin och så sen ungefär vid 10 såg gick vi vidare till Hiwa och drack vidare där.. Var en del folk och lite mycket dricka för min del, hade inte tänkt att bli full men det blev tyvärr så endå. Vi var hos hiwa och dansade jääärnet och prata lite skit med roligt folk. 
Angelika och dom stannade hos Hiwa medans jag åkte till gruvan med jonathan och simpa och träffa lite folk där med hihiihhi ;) 
Efter vi hade vart där nere en timme så åkte jag hem till jonathan och sov där.. Mysigt :*
Jonathan tack för du tog hand om mig osv sjuuukt underbar äru!!

så idag har jag bara tagit det lungt och typ sovit, kollat film hela dagen, liiite bakis men får väl skylla mig själv.. ;S

Aja ska nu lägga mig och glo lite fiiilm igen och äte lite cheeseballs! 

Tipsa gärna om ni vet någon bra film!?

Puss Clara !! :* 



O seriööös bild från igår !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu