inte på humör....

Hej, blir inte linköping utan jag ska nog träffa linn och hanna sen ikväll och prata lite, 
Men imorgon ska jag in och träffa fredrik och ta en fika med han och sen ska jag hem för jag har möte på måndag.
Är inte på humör och blogga igentligen för det är så mycket nu men det ända  jag vill är att min familj och vänner ska stå vid min sida vilken val jag än gör och jag tänker göra det här valet och då vill jag att ni står vid min sida och låter mig göra det, det är värt en chans tycker jag och blir det som sist så är det mitt problem och jag har lärt mig då och gör inte om det igen.. en chans till tänker jag ge det här och vill att dom ska liskom acca det och bli glada för min skull. 
Jag är lycklig med ... så är det !!

AJa bloggar mer ikväll om jag pallar...

//CLARA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu