Partypinglorna!

Ello!
Igår vart det väldig sent jag var ute med jonathan typ till 2-3 kanske och pratade med folk åkte om kring i hans a-traktor, sen blev det att jag sov hos honom ! Mysigt.

så idag vaknade jag/vi ungefär vid 1 och kollade på bert sen så åkte vi en sväng i hans a-traktor och kollade om det var några ute men det var lika dött som vanligt i åtvd ;S så han körde hem mig och jag kollade på bigbrother och sen somna jag. vaknade nu och ska snart upp och fixa mig inför ikväll.

Ikväll ska jag angelika och våra girls dricka lite smått sådär ;)
Asså bara chilldricka hihihi eller så säger vi ju jämt fast de blir ju inte så.. 
Men aja ska väl gå och fixa mig nudå sen möta angelika och dom!

Haa en super rolig kväll för det ska vi ha !! :*


Puss / Clara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu