Bläää!!

Godmorgon på er!
Vaknade nu, tog liite sovmorgon är sååå sjukt morgon trött så det finns inte -.- 
Eeehm idag ska jag vara med jonathan tror jag annars blire väl att bara ta det lite luuungt eller kanske plugga liite för det skulle behövas har rätt mycket rester men har fan ingen ork för skolan läängre, Hatar fitt alle' är så sjukt tråkig skola.. Fuuuck alle'!! -.- 

Men jag måste upp nuoch fixa mej och dra till skolan så jag bloggar mera sen, jag och angelika ska börja med video inläägg vad tycker ni? :)

Var några som fråga vad vi heter på fb så jag länkar dom häär!:)

Angelika:http://www.facebook.com/profile.php?id=100000897277271

Clara: http://www.facebook.com/ClaraDorisSturedahl




Puss/Clariity
Kommentarer
Postat av: hej

kör med video inlägg :)

2012-04-24 @ 12:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu